Orkun Kökçü Usai Laga, Kami Gagal Bawa Kebanggaan Lebih Jauh Meski Menang Atas AS

Orkun Kökçü, ABD karşısında alınan 3-2’lik galibiyetin ardından duygusal bir değerlendirme yaptı. Milli oyuncu, bu sonuçla turnuvaya iyi veda ettiklerini söylerken aynı zamanda büyük bir hayal kırıklığı yaşadıklarını da açıkça dile getirdi.

A Milli Takım’ın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü maçında gelen bu galibiyet, turnuvadaki tabloyu değiştirmeye yetmedi. Kökçü, maç sonrası yaptığı açıklamada, “Öncelikle çok üzgünüz. Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler” sözleriyle milli takımın içinde bulunduğu ruh halini anlattı.

Özür ve öz eleştiri vurgusu

Kökçü, hedeflerinin turnuvada daha ileri gitmek olduğunu ancak bunu başaramadıklarını söyledi. Ona göre bu noktada en önemli adım, herkesin kendi performansını sorgulaması ve geleceğe bu şekilde hazırlanması.

Milli futbolcu, maçın hemen ardından duyguların yoğun olduğunu, bu nedenle yanlış ifadeler kullanılabileceğini de belirtti. Buna rağmen, kendi içinde öz eleştiri yaptığını ve gelecekteki turnuvalarda ülkeyi daha iyi temsil etme isteğini öne çıkardı.

Gelecek turnuvalar için mesaj

Orkun Kökçü, gelecek bir turnuvaya yeniden katılmayı umut ettiğini de ifade etti. Olası yeni bir fırsatta daha iyi, daha kaliteli ve daha başarılı bir Türkiye izlettirmek istediklerini söyledi.

Açıklamalarında takımın ve kendisinin tek odak noktasının, bu hayal kırıklığını gelecekte daha güçlü bir dönüşe çevirmek olduğunu vurguladı. Kökçü’nün sözleri, ABD galibiyetine rağmen milli takım cephesinde baskın duygunun üzüntü olduğunu gösterdi.

Source: www.fanatik.com.tr

Terkait